Політика відшкодування та повернення

Ми, адміністратори онлайн-платформи «Профітроль», гарантуємо якість наших товарів та послуг і намагаємося забезпечувати найвищий рівень обслуговування. 

Наша політика відшкодування та повернення розроблена відповідно до чинного законодавства України (зокрема, Закону України "Про захист прав споживачів").

Повернення коштів за послуги

У разі придбання консультаційних послуг застосовуються наступні умови повернення коштів:

  • Відміна консультації:

    • Якщо клієнт відміняє консультацію мінімум за 24 години до її початку, ми повертаємо повну вартість послуги.

    • У випадку відміни консультації менш ніж за 24 години до її початку, або якщо клієнт не з'явився на консультацію без попередження, кошти не повертаються.

  • Якість послуги:

    • Якщо надана консультація не відповідає описаним характеристикам, клієнт має право звернутися до нас для вирішення питання протягом 3 днів з моменту отримання послуги. Після розгляду звернення ми приймаємо рішення про часткове або повне відшкодування вартості послуги.

Умови повернення:

  • Для повернення коштів клієнт повинен надати письмову заяву з вказанням причини повернення та реквізитів для перерахування коштів.

  • Термін розгляду заяви про повернення коштів становить 7 робочих днів.

  • Кошти повертаються тим самим способом, яким була здійснена оплата.

Повернення товару

Наша політика відшкодування та повернення розроблена відповідно до чинного законодавства України (зокрема, Закону України "Про захист прав споживачів") та діє протягом 14 днів для фізичних товарів. Якщо після покупки минуло 14 днів, ми не можемо запропонувати вам повне відшкодування або обмін.

Щоб мати право на повернення, ваш товар має бути невикористаним, непошкодженим і перебувати в тому самому стані, в якому ви його отримали. Він також повинен бути в оригінальній упаковці.

Існують обмеження в умовах повернення для певних категорій товарів:

  • Товари з гігієнічними обмеженнями: Для товарів, які мають безпосередній контакт з тілом (наприклад, нижня білизна), вони повинні бути в заводській упаковці, не пошкоджені та не відкриті.

  • Цифрові товари (тести, ігри, програми): Вони мають бути не активовані.

  • Індивідуальні товари: Повернення товарів з персоналізацією (наприклад, з вашим іменем), можливе лише у випадку виробничого браку.

Процедура повернення товару

1. Для повернення товару необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

2. Надайте службі підтримки фотографію квитанції або інше підтвердження покупки нашій службі підтримки.

3. Надішліть товар кур’єром Нової пошти за адресою: Київ, Олеся Гончара 40.

Зверніть увагу, ви несете відповідальність за сплату витрат на доставку для повернення вашого товару. Вартість доставки не повертається.

При оформленні відправлення Новою поштою, варто придбати страховку доставки на повну вартість товару.

Відшкодування

Після того як ваше повернення буде отримано та перевірено, ми надішлемо вам електронний лист, щоб повідомити про те, що ми отримали ваш повернутий товар. Ми також повідомимо вас про схвалення або відхилення вашого відшкодування.

Якщо повернення схвалено, ваше відшкодування буде оброблено, і коти буде автоматично відправлено на вашу банківську картку, з якої ви здійснили платіж.

Запізнілі або відсутні повернення коштів

Якщо ви ще не отримали відшкодування, спочатку ще раз перевірте свій банківський рахунок. Далі зверніться до свого банку. Часто потрібно деякий час на обробку, перш ніж отримати відшкодування.

Дата останньої редакції: 01.08.2024

Онлайн-платформа «Профітроль» створена й управляється компанією ТОВ «ДжобАтлас».

Код: 45296042

Юридична адреса: Україна, 01054, місто Київ, вул. Олеся Гончара, будинок 40

Підтримка: [email protected]