Оператор телемаркетингу

Оператор телемаркетингу

Оператор телемаркетингу ініціює дзвінки, спілкується з клієнтами та пропонує товари або послуги.

На цій сторінці професії ви дізнаєтесь:

Хто такий оператор телемаркетингу

Оператор телемаркетингу щодня спілкується з клієнтами по телефону. Він проводить якісні бесіди, уважно слухає потреби кожного клієнта та намагається з'ясувати, як продукт або послуга може допомогти вирішити їхні проблеми. Оператор активно представляє пропозиції, використовуючи чітку і зрозумілу мову. Він відповідає на запитання, надає деталі про акції та знижки, а також запрошує клієнтів до дії. Використовуючи спеціалізоване програмне забезпечення, оператор веде записи про кожен дзвінок, фіксує важливу інформацію та аналізує зворотний зв'язок, щоб покращити роботу в майбутньому. Він працює в команді, співпрацює з колегами над досягненням спільних цілей, ділячись успішними техніками та новими ідеями.

Оціни, наскільки контент на цій сторінці корисний для тебе