Директор СТО
Директор СТО координує роботу автосервісу, управляє персоналом і контролює якість обслуговування клієнтів.
На цій сторінці професії ви дізнаєтесь:
Хто такий директор СТО
Директор СТО організовує роботу автосервісу, забезпечуючи ефективне виконання послуг. Він планує графіки роботи працівників і контролює їх виконання. Директор координує взаємодію між різними підрозділами, щоб усі процеси проходили без затримок. Він аналізує результати роботи, вивчає клієнтські відгуки, щоб покращити якість послуг. Директор розробляє стратегічні плани розвитку, визначає цілі для команди. Він налагоджує співпрацю з постачальниками, щоб забезпечити наявність необхідних запчастин. У своїй діяльності директор СТО активно використовує новітні технології, впроваджує програмне забезпечення для управління процесами. Він веде переговори з партнерами, щоб укладати вигідні угоди. У щоденному спілкуванні з клієнтами директор уважно слухає їхні запити і пропозиції, що дозволяє знайти оптимальні рішення для кожного. Він формує атмосферу команди, мотивує працівників, заохочує їх до професійного розвитку.
Основні навички директора СТО
Графік та умови роботи
Директор СТО зазвичай працює 8-10 годин на день. Зазвичай вихідні - субота та неділя. Робота відбувається в офісі, але можливий також частковий віддалений формат. Очікуйте принаймні один раз на місяць організовувати виїзди на автомобільні об'єкти. Часто потрібно буде бути доступним у неробочий час для термінових питань.